به گزارش ایرنا، اقبال عباسی سه شنبه شب در جشن گرامیداشت روز خبرنگار در تالار قصر شهرکرد افزود: خبرنگار برای آگاهی بخشی به جامعه خود نیازمند داشتن آگاهی است و باید همواره در تلاش برای کسب آگاهی باشند.
به گفته وی، اگر خبرنگاری در رسالت اطلاع رسانی، آگاهی نداشته باشد نمی تواند به جامعه آگاهی بخشی کند و تنها به مثابه یک فرد اطلاع دهنده تبدیل می شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) که در افغانستان به دست تروریست ها به شهادت رسید، افزود:آگاهی بخشی باید عالمانه، علاقانه ، نشاط بخش و امید آفرین و حق جویانه باشد و این رسالت مهم خبرنگاران است.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : آگاهی بخشی صادقانه و بر مدار اعتدال و نشاط آفرین نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه خواهد داشت.
به گفته وی، اگر خبرنگار به دنبال این آگاهی بخشی در جامعه نباشد ، تولید خبرش به منزله بردن خبر از یک فضا به فضای دیگر است و اثرگذار نخواهد بود.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:آگاهی بخشی خبرنگار در رفتار عمومی جامعه اثرگذار خواهد بود و به پیشرفت، امنیت پایدار، امنیت منافع ملی و فرهنگ عمومی کمک خواهد کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هفته گرامیداشت روز خبرنگار در این استان با تشکیل ستاد آن آغاز به کار کرد.
جواد کارگران دهکردی افزود: هم اکنون ۶۱ نشریه در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند و خبرنگاران به انعکاس فعالیت های استان می پردازند.
به گزارش ایرنا، در این جشن مجید تقیان و میثم محمودیان از خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری به بیان مشکلات پیشروی خبرنگاران و رسانه ها پرداختند.
در این آیین از خبرنگاران فعال در چهارمحال و بختیاری تقدیر و تجلیل شد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.