به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد درآیین اختتامیه این طرح افزود: بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در راستای توجه همه مردم به برنامه های دینی و انقلابی برگزار شد.
حجت الاسلام محمد علی نکونام افزود: این برنامه ها حدود ربع قرن است در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و سفره تبیین مفاهیم دینی و معارف اسلامی است.
وی تصریح کرد: طرح تقویت مبانی اعتقادی فرصتی برای باورمند کردن جامعه است و گفتن و شنیدن یکی از کارهای مهم سنتی برای تقویت معارف و باورهاست.
به گفته وی، بازخوانی و بررسی یک حرکت و برنامه مستمر فرهنگی و اعتقادی با عنوان طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی که ربع قرن سابقه اجرایی در کشور دارد و اصل و اساس آن مبارزه با تهاجم فرهنگی است به خوبی یک ضرورت انکارناپذیر را در این عصر آشکار می کند.
به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با سخنرانی حضرات آیات عظام و حجج اسلام فرحزاد، صدیقی، حاج علی اکبری، مروی، آقا تهرانی، حسینی قمی، میرباقری، خسروپناه، رفیعی، ماندگاری و حیدری کاشانی برگزار شد.
به گزارش ایرنا، موضوع بیست و پنجمین دوره این طرح « انقلابی؛ بایدها و نبایدها» در محل مهدیه مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.