به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز سه شنبه در نخستین مجمع دبیران شوراهای امربه معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان افزود: غیرت مومن نه تنها با استکبار سازش نمی کند، بلکه همخوانی هم ندارد.
وی بالابردن آستانه صبر، تحمل و حفظ اقتدار در برابر تهدید و تحریم های دشمن را از صفات بارز امت اسلامی در برابر استعمارگران و زیاده خواهی آنان دانست.
ییس ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این برهه که دشمن با حربه تحریم اقتصادی به جنگ نظام اسلامی آمده تقویت روحیه انقلابی و حفظ همبستگی و مردم داری از سوی مسئولان یک ضرورت است.
نکونام، خدمت صادقانه و بی منت به ملت، پاک دستی و تلاش مضاعف در امور اجرایی در اقشار مختلف جامعه را از شاخصه های انقلابی گری عنوان کرد و تصریح کرد: اگر جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی نادیده گرفته شود باید شاهد نفوذ دشمن بود.
امام جمعه شهرکرد انجام فریضه دینی امربه معروف و نهی از منکر را بهترین گزینه مقابله با فساد مالی و اخلاقی در جامعه عنوان کرد و توضیح داد: نباید با ملاحظه کردن موقعیت افراد سودجو و خلافکار موجب ترویج منکرات در جامعه شد.
وی افزود: با تحقق امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی، زمینه جلوگیری از ترویج منکرات و تقویت معروفات در جامعه فراهم می شود.
نکونام تصریح کرد: توجه به امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها و مراکز آموزشی باید به صورت ویژه مورد توجه باشد.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 95 درصد دستگاه های اجرایی استان شورای امربه معروف و نهی از منکر دارند.
سردار علی محمد اکبری افزود: مردم شهیدپرور این استان با تقدیم بیش از 2 هزار و 400 شهید و هزاران جانباز و آزاده مدال ولایتمداری را دوران با برکت انقلاب اسلامی بدست آورده و خوش درخشیده اند.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.