مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: این جشنواره در 12 رشته و 41 زمینه مختلف از جمله رشته های تولید برنامه های تلویزیونی، سینما، نمایش، گرافیک، فتوگرافیک، طراحی و دوخت، معماری داخلی، صنایع دستی گرایش فرش ،نقاشی و پویانمایی ، صنایع چوب و مبلمان با حضور هنرآموزان آغاز شده است.
بهروز امیدی در آیین افتتاح جشنواره هنرستان های فنی و حرفه ای افزود: در این جشنواره رشته های صنایع دستی گرایش فرش و معماری داخلی برای نخستین بار در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه در این جشنواره 300 نفر از جمله عوامل اجرایی، داور و هنرآموزان پسر و دختر از 25 استان کشور حضور دارند، اظهار داشت: بخش مسابقات این جشنواره از هشتم تا دهم مردادماه در 3 هنرستان شهرکرد برگزار می شود.
قائم مقام دبیرخانه اجرایی نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستانهای سراسر کشور گفت: در این جشنواره 174 از هنرآموزان 25 استان کشور پذیرفته شدند.
حشمت الله تیرگیر افزود: این جشنواره به منظور ایجاد انگیزه برای حضور دانش آموزان در مراکز فنی و حرفه ای و ارتقاء سطح کیفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای و ایجاد انگیزه لازم برای جذب، هدایت و راهنمایی استعدادهای و ارزیابی کیفیت و ارائه آموزشهای تخصصی در بخش نظری و کارگاهی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستانهای فنی و حرفه ای سراسر کشور تا 10 مردادماه در شهرکرد برگزار می شود.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.