خدیجه ربیعی فرادنبه روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: تحریم های اقتصادی استکبار برای مردم ایران تازگی ندارد و با گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی، تهدیدهای آمریکا برای ملت نخ نما و تکراری شده است.
وی خودباوری و درونگرایی را رمز پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس و سازندگی عنوان کرد و گفت: پیشرفت های علمی، هسته ای، عمرانی، پزشکی و نظامی کشور نمونه ای در تحقق شعار ما می توانیم جوانان ایران است.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری در بین اعضای هیات دولت و سایر قوا، چراغ راهی برای انسجام مسئولان و عبور از گردنه بحران تهدیدها و تحریم هاست.
وی، اتحاد وهمدلی مسئولان و مردم را بهترین گزینه تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و گفت: دولت با تهیه بسته های حمایتی از بخش تولید به یاری تولید کنندگان و رفع موانع اشتغالزایی خواهد شتافت و این مهم در دستور کار است.
ربیعی فرادنبه تصریح کرد: هیچ گونه تهدیدی علیه انقلاب اسلامی کارساز نیست چرا که این انقلاب به بلوغ رسیده و با پختگی از ارزش ها و سرمایه های معنوی و فرهنگی، مقتدرانه دفاع می کند.
وی افزود: دشمنان همواره توطئه های زیادی را علیه نظام اسلامی به کار برده اند، اما تمامی تهدیدها و توطئه های آنان با درایت رهبری و پشتوانه مردمی بی اثر شده و انقلاب اسلامی محکم تر به مسیر خود ادامه داده است.
وی ادامه داد: دشمنان همواره کوشیده اند تا به این نظام از طریق عوام خود فروخته نظام در داخل و خارج خدشه وارد کنند که در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، اما ما از همه این تهدیدها به سلامت عبور کرده ایم.
به گزارش ایرنا، خروج یکجانبه رییس جمهوری آمریکا از برجام و تهدید به تحریم ایران، همبستگی ملت، دولت و سایر قوا را در تکیه به توان داخلی و استفاده از ظرفیت ها و فرصت ها می طلبد که این مهم در فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان عالی کشور با ایشان نیز تاکید شده است.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.