به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری با انتقاد از ساخت همزمان 4 استخر شنا در یک شهرستان کوچک توسط چهار دستگاه اجرایی افزود: فرصت طلبی و نبود مطالعات کارشناسی علت اصلی توزیع اعتبارات عمرانی در این استان است.
وی تصریح کرد: این درحالی است که در شهرستان همجوار منطقه مذکور هیچ گونه استخر شنا وجود ندارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری، زمینه سازی برای ازدواج آسان را از دغدغه های مسئولان استان ذکر کرد و گفت: باید در توزیع امکانات دولتی برای گشایش مشکلات جوانان عدالت برقرار و علت مشکل جوانان در امر ازدواج و مسائل رفاهی آنها بررسی و رسیدگی شود.
عباسی از توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان های استان از هفته آینده خبر داد و گفت: فرمانداران موظفند با اولویت بندی و نگاه مثبت به امر فرهنگ و امور جوانان در توزیع اعتبارات با وسواس و حساسیت عمل کنند.
وی با تجلیل از بکارگیری و مشارکت بخش خصوصی و انجمن نیکوکاران در امر ازدواج و امور جوانان گفت: برخی از سازمانهای مردم نهاد در امر تسهیل ازدواج آسان و حل مشکل خانواده ها از مسئولان بهترعمل کرده وموجب رضایت مندی جامعه شده اند.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری برنامه های ویژه دهه کرامت به تنهایی نمی تواند بازخورد فرهنگی مناسب و مطلوبی در جامعه داشته باشد و باید از این مناسبت ها برای ارائه راهکارها استفاده کرد.
وی مشکل ازدواج را یک مشکل فرهنگی دانست و گفت: در حال حاضر با وجود برخی سنت ها، امر ازدواج برای یک جوان سخت شده است و این سنت های دست و پاگیر و پرهزینه باید کنار برود.
به گزارش ایرنا، دستگاه های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان مشکلات و چالش های حوزه کاری خود را بیان کردند.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.