موعود بنیادی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی مقوله ای ارزشمند است اما با رشد فضای مجازی با چالش هایی مواجه شده است، از این رو وجود جشنواره های ارزشمندی همچون کتابخوانی رضوی می تواند تا حدود زیادی مانع آسیب های مخرب فضای مجازی بر پیکره این فرهنگ کهن شود.
وی افزود: نگاه خردمندانه به نهاد کتابخانه های عمومی در برگزاری جشنواره ای که همه اقشار و گروه های سنی را زیرپوشش دارد، بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.
این داور بین المللی فوتبال تصریح کرد: این جشنواره مسابقه ای است که نتیجه آن فقط برد است و باختی در آن وجود ندارد، چرا که با خواندن کتاب و شرکت در جشنواره یا جایزه مادی می بریم و یا جایزه معنوی، با این نگاه که در جایزه معنوی هم امام مهربانی را و هم خالق مهربانی را بهتر شناخته ایم.
بنیادی فرد افزود: من وظیفه خود می دانم که به صورت خانوادگی در این جشنواره شرکت کنم و از جامعه ورزش و همه اقشار جامعه دعوت می کنم در این جشنواره سراسر خیر و برکت شرکت کنند.
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان نوجوان، جوان و بزرگسال این مسابقه فرصت دارند تا پایان روز چهارشنبه دهم مردادماه پاسخنامه های خود را پس از تنظیم و تکمیل در یکی از قالب های فردی یا خانوادگی به یکی از کتابخانه های عمومی استان تحویل دهند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.