به گزارش ایرنا، این کاروان متشکل از 9 خادم رضوی در بدو ورود به شهرکرد با حضور در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با حضور گسترده مردم، جشن های دهه کرامت را برپا کردند.
دبیر جشنواره زیرسایه خورشید چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه حضور خادمان رضوی و کاروان زیرسایه خورشید در استان گفت: خادمان مرقد مطهر امام رضا (ع) تا چهارم مردادماه مهمان مردم استان هستند.
ابراهیم ابراهیمی افزود: خادمان رضوی که به 2 گروه تقسیم می شوند همزمان با دهه کرامت در 20 شهر و 40 روستای استان حضور پیدا کرده و بیش از 300 برنامه اجرا می کنند.
وی، جشن های مردمی را از شاخص ترین برنامه های این جشنواره اعلام کرد و گفت: سرکشی از مراکز درمانی و دلجویی از بیماران، دیدار با خانواده شهدا، دیدار باخانواده های بی بضاعت، حضور در زندانها، سرکشی به مناطق محروم، حضور در بقاع متبرکه و امامزادگان و سرکشی از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست از دیگر برنامه های شاخص جشنواره زیر سایه خورشید است.
دبیر جشنواره زیرسایه خورشید چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم استان می توانند تصاویر، فیلم ها و دلنوشته های خود را از حضور خدام بارگاه مطهر علی ابن موسی الرضا به آدرس @khorshid97 ارسال کنند.
به گزارش ایرنا، امسال همزمان با برگزاری یازدهمین دوره جشنواره های مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید، کاروان هایی با افزایش 30 درصدی نسبت به سال گذشته در یک هزار و 500 نقطه از جهان حضور می یابند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.