به گزارش ایرنا، 253 اثر به سومین جشنواره ملی تولید کتاب و نوجوان رضوی در قالب 43 عنوان کتاب چاپ شده و210 عنوان کتاب در بخش کتاب های آماده چاپ به دبیرخانه جشنواره واصل شد که پس از داوری 9 اثر بعنوان برگزیده انتخاب شد.
در بخش کتاب های چاپ نشده رشته داستان، معصومه کریمی با مجموعه داستان از همدان نفر اول، لیلا سپهری با داستان بغض شیرین از بندر امام دوم و علی رضایی با عنوان داستان مشبک ضریح و محسن وظیفه با مجموعه داستان از اردبیل به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در بخش کتابهای چاپ نشده رشته شعر، دادیار حامدی با مجموعه اینجا قفس نیست از ساری نفر اول، محمود جهاندیده با مجموعه شعر از اردبیل نفر دوم، پریسا للگانی با مجموعه شهر نفر سوم شدند.
در بخش کتابهای چاپ شده رشته شعر، محمودپور وهاب با کتاب هفت قصه از امام کاظم (ع) و اصغر استاد حسن معماری با کتاب بهار چشمان تو رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و در بخش کتاب های چاپ شده رشته شعر اثر برگزیده اعلام نشد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آئین با تاکید بر تمسک به فرهنگ ناب رضوی اظهار داشت: امروز تنها راه نجات جامعه از آلودگی ها و آسیب های اجتماعی، قرار گرفتن در کشتی نجات اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: دراین برهه که استکبار تمام تلاش خود را برای انحراف افکارعمومی و تامین منافع شخصی به کار گرفته ضروری است با ترویج و تبیین معارف دین از تحقق نقشه های شوم دشمن جلوگیری کرد.
وی، التزام عملی را لازمه پیروی از دین اسلام دانست و گفت: قرآن کتاب هدایتگری است که با پیروی از آموزه های آن می توان خود را در مسیر صحیح اسلام قرار داد.
همچنین در سومین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی از 10 عنوان کتاب چاپ شده در حوزه کودک و نوجوان رونمایی شد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.