به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بروجن افزود: در حال حاضر دشمن از جبهه اقتصادی و با زبان تهدید تحریم به جنگ نظام آمده که با همت ملت راه به جایی نخواهد برد.
وی، خوداتکایی، همدلی و اتحاد امت اسلامی ایران را در جنگ تحمیلی و سازندگی وصف ناپذیر دانست و تصریح کرد: به یاری خدا دسیسه و توطئه جدید دشمن در جنگ اقتصادی نیز خنثی و بی اثر خواهد شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این استان هم اینک رتبه سوم کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر را کسب کرده و تولیدکنندگان با روحیه انقلابی به کار خود ادامه می دهند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه کمبود آب در بخش صنعت را از عمده مشکلات شهرکهای صنعتی شهرستان بروجن عنوان کرد.
خدیجه ربیعی فرادنبه وجود پتروشیمی، 2 کارخانه فولاد و کارخانه سیمان و بیش از 280 واحد صنعتی و تولیدی بزرگ و متوسط را مزیتی برای این استان و شهرستان دانست.
وی تصریح کرد: در صورت تکمیل پروژه انتقال آب 'ونک' و خط انتقال آب بن - شهرکرد در ستال جاری بخش عمده ای از مشکل کمبود آب شهرکهای صنعتی منطقه برطرف خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین از فعال بودن بیش از 70 درصد از صنایع این استان خبر داد و گفت: بخش عمده ای از پروژهای صنعتی نیمه فعال در دولت تدبیر و امید فعالیت خود را آغاز و در حال توانمندسازی است.
سید نعیم امامی پرداخت سه هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی دارای شرایط در سال گذشته را یادآور شد و گفت: برای پرداخت تسهیلات برای بخش صنعت استان محدودیتی نداریم.
شهرستان بروجن با 280 واحد صنعتی و تولیدی بزرگ در 60 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.