حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت و ارزش جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: اهمیت این جشنواره در این است که هم مردم را با سیره ائمه اطهار(ع) بیش از پیش آشنا می کند و هم در ترویج فرهنگ کتابخوانی نقش موثری دارد.
وی افزود: جامعه ما به شدت به چنین جشنواره هایی نیازمند است چرا که در لایه های درونی جامعه انسانی، پاکی و طهارت نهفته است و برای دستیابی به آن، کار فکری عمیق می طلبد و این جشنواره راهی برای رسیدن به این لایه های ارزشمند است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به تاثیر این جشنواره در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: این برنامه فرهنگی، مذهبی یکی از برنامه هایی است که معرفت دینی را افزایش می دهد و در نتیجه سطح فرهنگی را ارتقا و میزان آسیبهای اجتماعی را کاهش می دهد.
به گزارش ایرنا، هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی از مجموعه برنامه های شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی و یا از طریق پورتال خبری اداره کل کتابخانه های عمومی استان به آدرس www.shahrekordpl.ir به منابع این مسابقه دسترسی داشته باشند.
در هفتمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی در حدود 24 هزار در چهارمحال و بختیاری در این جشنواره شرکت کردند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.