به گزارش ایرنا، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری روز شنبه در نخستین نشست این ستاد اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بعنوان یکی از رخدادهای مهم قرن قرار داریم، باید فرصت را غنیمت شمرد و دستاوردهای بیشمار جمهوری اسلامی را در حوزه های مختلف داخلی و عرصه بین الملل معرفی کرد.
ملک محمد قربان پور افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است از همین رو حق نداریم، ولی نعمتان را حذف کنیم و یا دسته بندی خودی و غیرخودی و یا تقسیم بندی جناحی در آن داشته باشیم، زیرا این خواسته دشمن است تا با این مرز بندی ها انقلاب تهی نشان دهد.
وی خاطرنشان کرد: با وجودی که استکبار از تمام ظرفیت ها استفاده می کند تا ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تیلیغ کند، مسئولان باید هوشمندانه عمل کنند و با بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب این توطئه شوم را خنثی کنند و کارنامه روشن نظام را برای نسل های بعد از انقلاب به نمایش بگذارند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کارگروه ها باید به بهترین نحو ممکن سیمای استان چهارمحال و بختیاری قبل و بعد از انقلاب را تدوین و در قالب یک اثر ارزشمند و نفیس به مخاطبان ارائه کنند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.