به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز پنجشنبه در آئین کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری افزود: شرایط سختی داریم و همگان به این موضوع واقف هستیم اما این روزهای سخت می گذرد و دولت نمی گذارد به مردم فشاری وارد شود.
وی ادامه داد: حاکم تازه به دوران رسیده آمریکا، آرامش و روان مردم کشور را هدف گرفته اما ما مراقبت می کنیم و نمی گذاریم در این جنگ اقتصادی مغلوب شویم.
ربیعی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های طبیعی و توانمندی های انسانی کشور در بهبود وضع اقتصادی تصریح کرد: مناطقی همچون چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بی بدیل و استعدادهای قابل توجهی است که با بهره گیری از این ظرفیت ها می توان نرخ بیکاری را کاهش داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مسئولان، امور کشور را با امید پیگیری می کنند و از مردم هم می خواهیم که اعتماد و امید خود را از دست ندهند، زیرا هدف دشمن بی اعتمادسازی مردم به کشور است.
ربیعی، اتصال های فرا استانی را راهکار موثری در رونق اقتصادی استانها دانست و گفت: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بسیاری به ویژه در بخش خدمات و کشاورزی است که می توان با اتصال های فرا استانی به بهبود شاخص های اقتصادی آن کمک کرد.
وی همچنین به احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهر اردل اشاره و اظهار کرد: با اختصاص بودجه لازم تلاش می کنیم تا مرکزی مجهز با امکانات خوب در اختیار مردم قرار گیرد.
ربیعی همچنین با اشاره به بیمه روستاییان و عشایری، مردم مناطق روستایی را به جذب این بیمه تشویق کرد و گفت: این بیمه دارای مزایای بسیاری است و کمک می کند تا سالمند در دوران بازنشستگی با فقر روبه رو نشود.
به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز گذشته به همراه تعدادی از معاونان و روسای سازمان های زیرمجموعه در سفری 2 روزه به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.
7363/6-21
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.