به گزارش ایرنا، عبدالرضا عابد روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: دشمن اگرچه امروز عاجز و بیچاره شده است، اما همچنان در پی تحقق اهداف شوم خود است.
وی ادامه داد: دشمن در برهه کنونی در 2 حوزه فرهنگی و اقتصاد درصدد ضربه زدن به نظام و مردم است، اما با پایداری و هوشمندی مردم همچون دوره های گذشته ناکام می ماند.
عابد با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن تصریح کرد: رهبر انقلاب از سالهای گذشته همواره بر نفوذ فکری و فرهنگی دشمن در جامعه تذکر می دانند و اکنون که شاهد آسیب ها هستیم متوجه شده ایم که این نفوذ دشمن جدی است.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین به هجمه های اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: این موضوع بسیار حیاتی است و نمی توان آن را نادیده گرفت از همین رو باید با تاسی از سالهای دوران دفاع مقدس و با روحیه مقاومت و پایداری از این برهه حساس نیز به سلامت عبور کنیم.
عابد در ادامه به انتظارات این سازمان از مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه این استان اشاره کرد و افزود: پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری در حوزه وقف، رعایت احکام شرعی و موازین قانونی، هوشیاری و مبارزه با موقوفه خواری، تبلیغ دین، پیگیری اهداف سازمان و توسعه عرصه های وقف از مهمترین انتظارات است.
وی با قدردانی از خدمات مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: فعالان حوزه وقف رسالت مهم و ارزشمندی برعهده دارند که بی شک اهتمام در انجام این وظایف نقش مهمی در توسعه دین و آموزه های آن دارد.
مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری نیز در این آئین احیای موقوفات را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد و گفت: این مهم جز با همدلی و وحدت محقق نمی شود.
حجت الاسلام حسن امیری افزود: در انجام وظایف خود با مجموعه دولت، مردم، خیرین و روحانیون تعامل سازنده ای برقرار می کنیم تا بتوان در ایجاد موقوفات جدید و جذب سرمایه گذار بیش از پیش موفق عمل کنیم.
به گزارش ایرنا، در این آئین از خدمات حجت الاسلام مرتضی عزیزی قدردانی و حجت الاسلام حسن امیری به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.
حجت الاسلام عزیزی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان ایلام منصوب شده است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.