به گزارش ایرنا، سردار غلامعباس غلامزاده روز یکشنبه در همایش صیانت و گفتمان سازی امر اجتماعی شدن مبارزه بامواد مخدر افزود: در این مدت 15 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی شده است.
وی با تاکید بر امر مبارزه و مقابله با خرده فروشان و همچنین باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان افزود: مقصد بیشترین کشیفات مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان در سالجاری، چهارمحال وبختیاری بوده است.
غلامزاده اظهار کرد: برنامه مبارزه و مقابله با مواد مخدر یک برنامه اجتماعی است که نیاز به همکاری و همراهی همه دستگاه های اجرایی و مردم و نهادهای مردمی و تشکل ها دارد.
استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این همایش با تاکید بر اجتماعی کردن مقابله با مواد مخدر در جامعه افزود: مسوولان ،مدیران، تصمیم گیران و مردم باید در امر مقابله، درمان و پیشگیری از گسترش مواد مخدر در جامعه بیش از پیش همگام و همراه باشند
اقبال عباسی افزود: خانواده ها و اعضا جامعه نباید بیماری اعتیاد را مخفی کنند تا بتوان برای درمان و مقابلع با این بلای خانمانسوز برنامه ریزی کرد.
وی با تاکید بر امر مقابله با گسترش توزیع مواد مخدر در بین مردم به خصوص جوانان افزود: محورهای مواصلاتی استان به عنوان محورهای ترانزیت است و این یک معضل در استان شده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در حوزه مقابله و پیشگیری و درمان در استان گام های خوبی برداشته شده است که اجرای طرح های ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و افزایش نظارت بر فعالیت کمپ ها و مرکز درمان از مهمترین فعالیتهای امسال این ستاد بوده است.
سید قدیر مرتضوی با تاکید بر افزایش امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در استان اظهارکرد: در راهبرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر همراهی سازمان ها و نهادهای مردمی یک امر ضروری و مهم است.
به گزارش ایرنا، در این همایش از خانواده 26 شهید حوزه مبارزه با مواد مخدر، جمعی فعالان حوزه پیشگیری، درمان و مقابله و سفیران این حوزه تقدیر شد.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.