به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامعلی شکری با اعلام این خبر افزود: در یک عملیات پلیسی 2 سال گذشته ماموران انتظامی شهرستان بروجن موفق به کشف 7 کیلوم و 150 گرم هرویین از یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر شدند که در این عملیات یکی از قاچاقچیان اصلی این باند پس از تعقیب و گریز موفق به فرار شد.
وی گفت: پس از کشف این محموله پرونده قضایی آن تشکیل و دستگیری قاچاقچی متواری در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
به گفته وی، با اقدمات اطلاعاتی در این مدت ، ماموران متوجه شدند این قاچاقچی در نطقه ای از شهرستان بروجن ساکن شده است و در کار خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد که پس از شناسایی دقیق این سوادگر مرگ ،هویت وی تائید شد.
سرهنگ شکری افزود: این اطلاعات در پرونده قضائی تشکیل شده درج و با هماهنگی مسوولان قضایی شهرستان مسیر تردد وی شناسایی و سرانجام پس از 24 ماه فرار هنگام حضور در یکی از داروخانه های سطح شهر بروجن غافلگیر و دستگیر شد.
وی با شاره به اعتراف متهم به بزه انتصابی افزود: متهم به مراجع قضائی شهرستان معرفی شد.
*کشف 20 کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی چهارمحال وبختیاری
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال وبختیاری از کشف 20 کیلو گرم تریاک در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
سرهنگ سلیمان ریاحی افزود: در پی وصول گزارشی مبنی بر اینکه سوداگر مرگ قصد انتقال مواد مخدر به استان را دارد رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان لردگان قرار گرفت.
وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام کار اطلاعاتی دقیق با به کارگیری واحد 'سپکا' یک دستگاه خودروی سواری این قاچاقچی را در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی از این خودرو 20 کیلو تریاک جاساز کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.