در بخش هایی از این مطلب آمده است: چهارمحال و بختیاری به رغم برخورداری از پتانسیل های فراوان نه تنها در بین عموم مردم کشور که حتی در برخی مجالس و محافل نخبگی نیز بسیار ناشناخته است و اگر از عموم مردم کشور پرسیده شود زاینده رود کجا واقع شده بلافاصله اصفهان زیبا و تاریخی مان را نام خواهند برد و اگر بپرسید کارون در کدام نقطه کشور قرار دارد نام خوزستان را خواهید شنید.
این مطلب می افزاید: هندسه زیبای کوهستانی و ظرفیت های گردشگری، قطب ماهیان سردآبی، صنایع دستی، تنوع رنگ و نقش فرش دستباف، لباس های محلی، بادام مامایی و گز بلداجی از جمله ظرفیت هایی است که می تواند برند استان باشد اما هیچ ارگانی دولتی و خصوصی تاکنون دراین زمینه اقدام موثری نداشته است.
تیرهایی که به سنگ خورد، تغییرات بر مدار شایسته سالاری، در کمپ ها چه خبر است؟ تحقق یک رویا پس از یک دهه تلاش، اینجا کودکی هست و بررسی مسائل تئاتر استان از دیگر مطالب این شماره هفته نامه راه روشن است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.