رئیس بنیاد شهید شهرستان بن گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که این فرهنگ پاسداشت امانت به جا مانده از شهدای عزیز است.

اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: جامعه اسلامی نیازمند فرهنگ، ایثار و شهادت است و این امر ضمن اینکه یک ضرورت است رنگ تقدس و معنویت به خود گرفته و جلوه‌ای الهی دارد. 

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف آحاد ملت دانست و افزود: باید خدماتی که در شأن و منزلت خانواده‌های شهداست به آنها ارائه شود. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهرستان بن با تقدیم 410 شهید از پیشتازان عرصه ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: همچنین این شهرستان دارای 800 جانباز و آزاده بوده و این نشان از ولایت مداری، ایمان، اعتقاد، عشق و علاقه مردم شریف و انقلاب این شهرستان به نظام آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی است. 

رئیس بنیاد شهید شهرستان بن یادآور شد: یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه ایثار اشتغال است و بنیاد شهید مسئولیت مهمی را در پی یافتن ظرفیت‌های موجود برای اشتغال این قشر از جامعه عهده دار است. 

اسماعیلی با مروری بر وضعیت علمی و فرهنگی جامعه یادآور شد: جامعه ایثارگر دارای ظرفیت و پتانسیلی بالاست و باید بیش از گذشته در کانون برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.