به گزارش ایرنا، تیم فولاد خوزستان برای حضور در لیگ جدید اردوی آمادگی خود را در شهرکرد زیر نظر کادر فنی به مدت 10 روز برپا کرده است.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در این اردو که زیر نظر مربی بدنساز خارجی انجام می شود، نخستین دیدار تدارکاتی فصل خود مقابل منتخب فوتبال شهرکرد برگزار خواهد کرد.
شاگردان سید سیروس پورموسوی روند آماده سازی خود را با انجام تمرینات بدنسازی و زیر نظر یک مربی بدنساز خارجی دنبال می کنند و براساس برنامه این مربی تمرینات هوازی و قدرتی را انجام می دهد.
فولادمردان خوزستانی 6 تیرماه به مصاف تیم فوتبال منتخب شهرکرد می روند و پس از آن راهی اهواز خواهند شد تا پس از یک استراحت کوتاه مدت برای شرکت در یک اردوی 11 روزه عازم تهران شوند.
بازیکنان جدید تیم فولاد خوزستان از جمله شاهین شفیعی و عارف آغاسی در تمرینات شهرکرد هنوز حضور ندارند و گفته می شود در روزهای آینده به این تمرینات در شهرکرد محلق می شوند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به دلیل ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا یکی از امکان مهم برای برپایی اردوهای پیش از فصل لیگ برتری است و در یک دهه اخیر 12 تیم لیگ برتری اردوهای آمادگی خود را در استان برگزار کرده اند.
نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران، مرحوم پرویز دهداری سرمربی سابق تیم ملی و مردم اخلاق ورزش کشور، خواستار برپایی اردوی تیم ملی در شهرکرد شد که در آن زمان سرپرست تیم با این درخواست دهداری موافق نکرد و این اردو در خارج از کشور برگزار شد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.