علی کاظمی باباحیدری افزود: این تصمیم مهم در سفر رئیس صندوق کارآفرینی امید به شهرستان کوهرنگ برای چهارمحال و بختیاری اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: در سفر اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به شهرستان کوهرنگ مقرر شد سهم آورده متقاضیان تسهیلات این صندوق از 20 درصد کنونی به 10 درصد کاهش یابد.

کاظمی اظهار کرد:به دلیل وجود برخی از شهرهای کوچک در چهارمحال و بختیاری که هنوز به اندازه شهرهای بزرگ توسعه اقتصادی نیافته اند، در این نشست برای پرداخت تسهیلات روستایی این صندوق به شهرهای کوچک چهارمحال و بختیاری بحث و رایزنی شد و رئیس صندوق کارآفرینی امید در این زمینه قول مساعد داد.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست مقرر شد طرحهای گردشگری در شهرستان های استان مورد حمایت این صندوق قرار گیرد.

کاظمی اظهار کرد: مقرر شد تا متقاضیان طرحهای گردشگری شهرستانهای مذکور با هزینه این صندوق آموزش های لازم برای توسعه فعالیت های جذب گردش داخلی و خارجی را فرا بگیرند.

به گفته وی، برخی از شهرستان های چهارمحال و بختیاری از جمله کوهرنگ از ظرفیت جذب گردشگران داخلی و خارجی در سطح استانداردهای بین المللی برخوردار است، اما برای توسعه این فعالیت ها باید متقاضیان آموزش های لازم را ببیند از این رو صندوق کارآفرینی پرداخت هزینه برگزاری این آموزش ها قول مساعد داد.

گفتنی است ، هیات امنای صندوق کارآفرینی امید متشکل از رئیس و تعدادی از اعضا هیات دولت است.
چهارمحال و بختیاری رتبه دوم نرخ بالای بیکاری در ایران را دارد که بیکاری در برخی از شهرستان های این استان از متوسط سایر نقاط کشور بیشتر است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 941070
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.