به گزارش ایرنا، جواد کارگران روز چهارشنبه در نشست مشترک با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: همزمانی برگزاری 2 جشنواره تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی و کتابخوانی رضوی را با اهمیت می دانیم و تمام تلاش خود را برای برگزاری شایسته و مطلوب این جشنواره های فرهنگی به کار می گیریم.
وی ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی که امسال برای چهارمین سال متوالی در استان برگزار می شود توانسته علاقمندان بسیاری را به خود جذب کند و نقش بسزایی در افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ رضوی ایفا کرده است.
کارگران با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه های فرهنگی در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی تصریح کرد: سلسله جشنواره های رضوی دارای اهمیت و جایگاه والایی است و باید از همه توان در اجرای این جشنواره ها بهره گرفت.
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری دستگاههای فرهنگی و هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوان الگو و نتیجه مطلوبی برای برگزاری برنامه ها و جشنواره های فرهنگی استان گرفت.
فرهاد خلیل مقدم با تاکید بر بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای تبیین جایگاه مطالعه و تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی تصریح کرد: تجربه سالهای گذشته در برگزاری جشنواره نشان داده که مردم و مسئولان به خاطر ارادت قلبی به امام مهربانی ها با تمام وجود در این جشنواره شرکت می کنند.
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان می توانند با تهیه پاسخنامه های جشنواره و تحویل آن تا 31 تیرماه به یکی از کتابخانه های عمومی استان در این مسابقه شرکت کنند.
در هفتمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی در حدود 24 هزار نفر از استان چهارمحال و بختیاری در این جشنواره شرکت کردند.
جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) فعالیت خود را از ششمین دوره برگزاری زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور آغاز کرد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.