به گزارش ایرنا، فرهاد خلیل مقدم روز دوشنبه در سومین نشست هماهنگی برگزاری جشنواره رضوی استان افزود: جشنواره رضوی فرصتی برای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی که مهمترین رسالت این نهاد است، به شمار می رود و باید از این فرصت بنحو شایسته بهره گرفت.
وی با تاکید بر همکاری و به کارگیری تمام توان این نهاد برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره تصریح کرد: بی شک برگزاری مطلوب جشنواره مستلزم برقراری تعامل و همکاری سازنده با نهادها و مردم علاقمند به کتاب و کتابخوانی است و در این راستا نباید از هیچ تلاشی فروگذار کرد.
خلیل مقدم با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت خیران فرهنگی برای تبیین جایگاه مطالعه و تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی، تصریح کرد: تجربه سالهای گذشته در برگزاری جشنواره نشان داده که مردم و مسئولان به خاطر ارادت قلبی به امام مهربانی ها با تمام وجود در این جشنواره شرکت می کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سال گذشته به واسطه همکاری و تعامل خوب مردم و نهادها شاهد استقبال خوب از این جشنواره بودیم و امید می رود امسال در اجرای شایسته جشنواره الگوی خوبی عرضه کنیم.
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان می توانند با تهیه پاسخنامه های جشنواره و تحویل آن تا 31 تیرماه به یکی از کتابخانه های عمومی استان در این مسابقه شرکت کنند.
در هفتمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی در حدود 24 هزار در چهارمحال و بختیاری در این جشنواره شرکت کردند.
جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) فعالیت خود را از ششمین دوره برگزاری زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور آغاز کرد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.