امروز در آخرین آدینه از ماه مبارک رمضان پس از چندین روز ضیافت بر خوان گسترده رحمت خداوندی همگان آمده اند تا نشان پرافتخار بندگی بر گردن آویزند و در آزمون بزرگ دادرسی به مظلومان عالم سربلند بیرون آیند.
آمده اند تا اثبات کنند هرکجا سخن از آرمان های انسانی به میان باشد، حتی زبان تشنه و عطشناک و گرمای طاقت فرسا نیز مانع حرکت شان نیست.
اینجا قطره ها همه دریا شده اند و بهم پیوسته اند تا اقیانوسی شوند و به فرموده بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی رژیم غاصب را از صفحه روزگار بشویند و به قعر نابودی بفرستند.
فریاد می زنند تا به گوش جهانیان برسانند، قدس محدود به جغرافیای فلسطین نیست، قدس بیت المقدس تمامی مسلمانان است.
اینجا دفاع از مظلوم و استکبار ستیزی کوچک و بزرگ نمی شناسد؛ پیر باشی یا جوان، خرد یا کلان، کوچک یا بزرگ، هر زمان که نوای هیهات من الذله شنیده شود، به مولای شیهدشان اقتدا کرده و وجودشان سراسر فریاد انزجار از ظالم خواهد شد.
فریادی که در حنجره مرگ بر اسرائیل و آمریکا تجلی می یابد تا نشان دهد ابر قدرت جهان هم که باشد اگر سودای کشتار مظلومان در سر دارد در نگاه آزادمردان ایرانی منفورترین تبار بشری است.
شعارهایی که نماد برائت از دشمنانی است که با بارش نوای توپ و تفنگ بر سر هم کیش و همپیمانان دینی مسلمانشان خواب از چشمانشان ربوده است.
اینجا فرشتگان به آیین بوسه بر نفس های پاک و روزه داری که در پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین فریاد دادخواهی برداشته به زمین هبوط کرده اند.
به رسم پاسداشت قدم هایی که از زخمه راه، جراحت بر جگر دارد.
اینجا شهرکرد، بام ایران امروز سجده گاه ملائکی است که به حرمت مشت های گره کرده و نفس های روزه داری که نوای لبیک یا قدس بر زبان دارند، در آستان کبریایی حضرت حق عاشقانه خضوع کرده و برابر این همه شور و خروش سر تعظیم فرود آورده اند.
به گزارش ایرنا، در آخرین آدینه ماه مبارک رمضان در 145 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس با شکوه هرچه تمام تر در حال برگزاری است.
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.