به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام روز یکشنبه در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امام خمینی (ره) پس از پیامبران، و اولیای خدا و معصومین با هیچ شخصیتی قابل قیاس نبودند، زیرا تمامی داشته های خود را از خاندان اهل بیت (ع) کسب می کردند.
وی یکی از بارزترین ویژگی های بنیانگذار جمهوری اسلامی را ذوب در اسلام ناب محمدی (ص) اعلام و تصریح کرد: امام راحل با اندیشیدن به اسلام و حمایت از دین خدا توانستند اسلام را پس از قرن ها زنده نگه دارند.
وی یادآور شد: امام خمینی (ره) علاوه بر آزاد کردن اسلام، ملت ایران را نیز از چنگال استکبار جهانی و زورگویی های غرب نجات دادند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: ترویج اسلام انگلیسی و آمریکایی از مهمترین تلاش های استکبار جهانی در راه ضربه زدن به اسلام ناب محمدی بود ، اما امام راحل با زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی (ص) توانستند اقدام بسیار ارزشمندی برای بشریت انجام دهند.
نکونام تلاش های مقام معظم رهبری برای زنده نگه داشتن ایران اسلامی را نیز بسیار کار با ارزشی اعلام و تاکید کرد: ایشان نیز مقابل فتنه ها ایستاده اند، به همین منظور مسئولان بایستی از تمامی ظرفیت خود استفاده کنند و در امور مختلف به مردم حق بدهند.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.