به گزارش ایرنا، علی ملکپور روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: جذب کمک های طرح همیان مولا ( توزیع کیسه کمک بین نمازگزاران)، آزادسازی زندانیان، اطعام و افطاری، جذب حامیان جدید و جذب کمک های مردمی در قالب زکات فطریه از دیگر اقدامات این نهاد در ماه مبارک رمضان است.
وی تصریح کرد: سال گذشته مردم نیکوکار استان بیش از 24 میلیارد ریال کمک کردند و پیش بینی می شود این میزان کمک امسال از رشد خوبی برخوردار شود.
ملکپور از توزیع 84 هزار پاکت زکات فطریه در استان خبر داد و گفت: علاوه بر آن، تمام مراکز برپایی نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان آماده دریافت زکات فطریه مردم مومن استان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از شناسایی 2 هزار و 240 یتیم و 2 هزار و 550 فرزند محسنین (خانوارهای بدسرپرست) در استان خبر داد و گفت: این افراد از سوی 14 هزار و 208 حامی، حمایت می شوند.
ملکپور با بیان اینکه 70 درصد حامیان، خارج از استان هستند، تصریح کرد: 20 موسسه خیریه واقع در تهران نقش بسیاری مهمی در حمایت از نیازمندان استان برعهده دارد.
وی خاطرنشان کرد: با وجود اقدامات بسیاری که در خصوص جذب حامی انجام شده است اما یک هزار و 200 نفر از فرزندان محسنین استان بدون حامی هستند.
به گزارش ایرنا، 6 درصد جمعیت و 11 درصد از مجموع خانوارهای چهارمحال و بختیاری زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.