به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی در ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: با تشکیل اتاق فکر و استفاده از ظرفیت جوانان از طیف ها و گروه های مختلف می توان از توان فکری این قشر در تصمیم گیری ها استفاده کرد.

وی از تشکیل اتاق فکر در امور جوانان در استانداری خبر داد و گفت :در این اتاق فکر، جلساتی با مشاوران در امور جوانان استان برگزار و از برنامه و پیشنهادات مطلوب استفاده می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از اداراتی که مشاور در امور جوانان انتخاب کردند از مابقی مدیران، فرمانداران و شهرداران و بخشداران خواست تا هر چه سریعتر مشاور خود در امور جوانان را انتخاب کنند.

عباسی با اشاره به فضاهای عمومی بلااستفاده در شهرها خاطرنشان کرد: هر شهرداری که بتواند این فضاها را با استفاده از چمن مصنوعی به فضای سبز تبدیل کند ،هزینه آن پرداخت می‌شود.

وی تاکیدکرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در صورتی که بتوانند فضاهای مازاد خود را در شهرها و روستاها به فضای سبز تبدیل کنند هزینه آن از همان محل پرداخت می‌شود.

استاندار تاکید کرد: امروزه جوانان در حوزه‌های مختلف مانند سیاسی و اقتصادی بسیار نسبت به مدیران ناامید هستند ،باید توجه داشت که عدم ارتباط با جوانان باعث ایجاد این حس نا امیدی می‌شود.

وی خواستار حمایت از طرح‌های اشتغالزایی با اولویت جوانان شد و گفت: آموزش‌هایی که برای ایجاد اشتغال به جوانان داده می‌شوند باید کاربردی‌تر و در زمینه‌هایی همچون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک باشد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 930837
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.