اقبال عباسی عصر یکشنبه در همایش نسیم مهر به مناسبت روز حمایت از خانواده زندانیان افزود: مشارکت و دستگیری از خانواده های نیازمند که اکنون فاقد سرپرست هستند از اهمیت برخوردار است.
وی حمایت از این خانواده ها را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی که در آینده ممکن است خانواده آنها را درگیر کند، ضروری دانست.
وی با تاکید بر اینکه حمایت خیران در امداد رسانی به نیازمندان مهمتر از دولتمردان است، افزود: خیران همیشه و در همه صحنه ها حضور پر رنگ تری از مسئولان دارند.
مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی چهارمحال وبختیاری نیز گفت: انجمن حمایت از خانواده زندانیان یک موسسه و تشکل غیرانتفاعی در راستای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند است.
حمیدرضا حیدری با بیان اینکه 60 درصد خانواده های زندانیان استان نیازمند حمایت هستند، اظهار کرد: هم اکنون هشت درصد خانواده زندانیان استان زیرپوشش حمایت های مالی، مشاوره ای، فرهنگی و درمانی انجمن های حمایت از خانواده زندانیان قرار دارند.
به گزارش ایرنا، در این همایش استاندار چهارمحال وبختیاری و شهردار شهرکرد هر کدام 150 میلیون ریال برای حمایت از خانواده زندانیان کمک کردند.
همچنین در این همایش یک خیر 5 هزار مترمربع زمین به منظور ایجاد اشتغال خانواده زندانیان و یک پزشک نیز 2میلیارد ریال برای کمک به خانواده زندانیان اهدا کردند.
پنجم خرداد ماه مصادف با روز حمایت از خانواده زندانیان ( نسیم مهر ) است.
به گزارش ایرنا، هم اینک سه زندان در شهرستانهای شهرکرد، بروجن و لردگان در استان فعال است.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.