به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از  روابط عمومی دانشگاه شهرکرد،  در این دیدار دکتر سعید کریمی با اشاره به قابلیت های استان چهارمحال و بختیاری و پتانسیل های این استان در بخش کشاورزی و منابع طبیعی گفت: با در نظر گرفتن توانایی های استان در بخش صنعت باید در بخش توسعه ارتباطات بین المللی پیشرفت های چشمگیری صورت بگیرد.

سرپرست دانشگاه شهرکرد افزود: بدون حضور رابطان بین المللی و آشنایی نزدیک آنها با ظرفیتهای سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان، امکان بهره برداری و همکاری وجود نخواهد داشت.

دکتر کریمی در ادامه خواستار فراهم سازی زمینه همکاری های دانشگاهی از طریق امضای تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه های کشور بلغارستان شد.

گفتنی است در این نشست دکتر رضا خوش سیرمعاون پژوهش و فناوری دانشگاه و دکتر محسن بهمنی رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه ، رئیس و اعضای اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان نیز حضور داشتند، دکتر معصومی با ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار از ایده های مطرح شده در جلسه بسیار استقبال و خواستار حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه شهرکرد در دانشگاه های بلغارستان و به ویژه همکاری اساتید دانشگاه با بخش صنعت و کشاورزی این کشور شدند.
شایان ذکر است، دکتر معصومی استاد زبان فارسی در مرکز رایزنی فرهنگی و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسا در بلغارستان هستند و به عنوان رابط و فعال اقتصادی نیز در این کشور فعالیت دارند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 926628
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.