اقبال عباسی در این پیام که روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شد، آورده است: روابط عمومی ها علاوه بر انتقال و انعکاس اخبار، باید با دوری از انفعال، بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری، اطلاع مداری فعالیت های خود را استوار نموده تا بتوانند در راستای کمک به اثربخشی سازمان گام بردارند.
ادامه این مطلب آمده است: روابط عمومی ها با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شده و خود را با تحولات روز و نیازها و انتظارات افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازند.
وی در بخش دیگری از این پیام آو.رده است: روابط عمومی ها بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد و منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد.
عباسی افزود: ارتباطات همواره در زندگی انسان تاثیر بسزایی داشته، اما سطح این تاثیرات در عصر حاضر به بالاترین حد خود رسیده است.
وی نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را نشان از عمق توجه به این مقوله در دنیا و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
عباسی در ادامه پیام تصریح کرده است: نامگذاری روز ارتباطات و روابط عمومی تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات و توسعه یک جامعه است و با عنایت به اینکه نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، شفافیت، مردم داری، و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است، اهمیت و نقش روابط عمومی ها در تحقق این مهم دوچندان خواهد شد.
وی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و دولت برای رونق اشتغال و محرومیت زدایی و نشاط اجتماعی برنامه های گسترده دارد، روابط عمومی ها به عنوان نقش آفرینان عرصه اطلاع رسانی می توانند زمینه تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه را فراهم کنند.
عباسی در خاتمه پیام ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان، توفیق روز افزون آنان را در جهت تحقق اهداف متعالی نطام مقدس جمهوری اسلامی، سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید به ویژه تحقق منشور حقوق شهروندی، میز خدمت و پاسخگویی بهنگام به مردم با اطلاع رسانی و اطلاع یابی مستمر، از درگاه خداوند متعال مسالت نموده و ابراز امیدواری نموده که این مشعل داران هدفمند و هوشمندانه در راستای هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی و همگرایی همه تلاشگران توسعه استان اهتمام نمایند.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.