به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز یکشنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: از آنجا که بازاریان برای تامین، عرضه و توزیع اقلام بین مردم متحمل هزینه می شوند شایسته است به حقوق این قشر نیز توجه شود.
وی توصیه کرد، تا زمانی که اجناس و کالاهای اساسی بخصوص ارزاق عمومی در شبکه توزیع به فراوانی وجود دارد از دایر کردن مکان های عرضه مستقیم خودداری شود.
عباسی تاکید کرد: البته به منظور کنترل بازار باید بازرسی ها نسبت به گذشته تشدید شود تا دلیل افزایش غیرموجه قیمت ها شناسایی و با خاطیان برخورد شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه اقدام رئیس جمهور آمریکا در خروج از برجام را فرصتی برای رجعت به اقتصاد داخلی و ایجاد انسجام ملی علیه آمریکا و متحدان غیر قابل اعتمادش خواند.
عباسی اظهار کرد: هر چند تولید برخی کالاها ارتباطی با اقدام دولت آمریکا نخواهد داشت اما زمینه را برای استفاده برخی سودجویان به منظور افزایش قیمت ها در پی دارد.
وی افزود: براین اساس ضروری است که با کنترل بازار و تشدید فعالیت ها مبنی بر تامین و توزیع کالا و اقلام مورد نیاز مردم بر پایه قیمت تمام شده تولید از تزریق یاس و ناامیدی بیشتر در جامعه جلوگیری شود.
عباسی با اشاره به فراررسیدن ماه مبارک رمضان، اطلاع رسانی دقیق درباره مقدار ، قیمت و مکان عرضه کالاهای اساسی این ایام توسط مسئولان کمیسیون تنظیم بازار را ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.
وی با انتقاد از ارائه اطلاعات ضد و نقیض درباره چگونگی توزیع کالاهای مورد نیاز در بازار، از مسئولان خواست نسبت به رصد بازار کوشاتر از گذشته باشند.
به گزارش ایرنا، کمیسیون تنظیم بازار به منظور ارائه گزارش های لازم درزمینه ذخیره سازی اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونان این سازمان، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی، مدیرکل دامپزشکی و پشتیبانی امور دام و جمعی از معاونان سازمان جهاد کشاورزی در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
8125/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.