فریبا مرادی سه شنبه شب در دیدار با استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: همکاران این شرکت در هر جایگاه و شغل باید بازارهای جدید را شناسایی و با جدیت به دنبال توسعه بازار باشند.
وی گفت: امسال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی 2 طرح مهم ملی ' جی نف ' و ' سیماک ' در این شرکت در دست اجراست که پیشگری و نظارت بر همه مراحل صدور مجوزها از طریق دستگاه های اجرای و نظارتی، جلوگیری از صدور مجوزهای غیرقانونی در حریم منافع حیاتی و جلوگیری از رباخواری در بحث زمین و املاک، حذف بروکراسی ادارای از مزایای اجرای این طرح است که در زمینه توسعه اقتصادی کمک کننده دولت است.
استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این دیدار گفت: پتانسیل ها و استعدادهای فراوان و توانمندیهای مردم استان ناشناخته مانده است.
اقبال عباسی افزود: با گسترش اطلاعات و ارتباطات و پیشرفت فناوری در جهان مدرن، باید گذار از پست سنتی به پست الکترونیک در کشور انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا با بهره گیری از اطلاعات و ارتباطات ظرفیت و توانمندیهای استان به خوبی بیان شود.
وی گفت: پست الکترونیک باعث کاهش ترافیک، صرفه جویی در وقت و امینت می شود و مردم می توانند زندگی راحت تر و آسانتر را تحربه کنند و جامعه نیز به یک جامعه منظم تبدیل می شود.
به گزارش ایرنا، عضو هیات مدیره پست ایران به منظور شرکت در آیین معارفه مدیرکل جدید استان چهارمحال وبختیاری به شهرکرد سفر کرد.
در این آیین 'سید عبدل درگاهی' به عنوان مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات عنایتی مدیرکل سابق تجلیل شد.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.