به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز شنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان برتر و همچنین نواختن زنگ سپاس معلم در شهرکرد افزود: آسیب های اجتماعی در جامعه ،به خصوص در بین نسل جوان در حال گسترش است و معلمان با راهنمایی و تربیت درست دانش آموزان، می توانند از گسترش آسیب های اجتماعی و ابتلای جوانان به این آسیب ها ، جلوگیری کنند.
وی با تاکید به بخش نقش فرهنگ در تربیت جامعه افزود: امسال بخش فرهنگ در الویت برنامه ریزی های مدیران استانی قرار گرفته است.
به گفته وی، سالانه 20 هزار میلیارد ریال اعتبار جاری و 5 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان باید اختصاص داده شود که اعتبارات عمرانی اختصاص داده شد به استان بسیار کمتر از اعتبارات جاری است و باید اعتبارات استانی نیز براساس اولویت بندی هزینه شود.
وی اظهارکرد: هم اکنون در حوزه آموزش و پرورش کمبود و کاستی های زیادی وجود دارد اما فرهنگیان و مدیران مدارس با استفاده از توان خود در زمینه تربیت صحیح دانش آموزان بسیار تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 16 هزار فرهنگی کار تعلیم و تربیت بیش از 190 هزار دانش آموز را در مقاطع مختلف تحصیلی در استان چهارمحال وبختیاری برعهده دارند.
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، زنگ سپاسگذاری از خدمات معلمان در مدارس استان نواخته شد.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.