به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز شنبه در پیامی خطاب به جوانان که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: دوران جوانی به عنوان ارزشمندترین زمان زندگی هر انسان به عنوان بهار عمر و فصل شاداب عمر هر فرد تلقی می شود.
وی تاکید کرد: جوانان همواره در هویت، اندیشه، علم، رستگاری، غیرت، دانایی، میهمان نوازی و دفاع از کیان کشور ریشه داشته اند.
عباسی افزود: جوانان ایرانی با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) توانستند پایه های ظلم و ستم در رژیم شاهنشاهی را نابود کنند و برای همیشه از چنگال ستمگر استکبار جهانی رهایی یابند.
وی تصریح کرد: جوانان امروز هم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری تمام قد در دفاع از کیان کشور و آرمان های انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند و اجازه یاوه گویی به زورگویان جهان را نخواهند داد.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بی شک شکوفایی توانمندی ها و خلاقیت های جوانان نیازمند توجه جدی به خواسته های آنان است.
وی اظهار کرد: همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) در 11 شعبان و نامگذاری این روز به نام 'روز جوان' باید در معرفی جوان رعنای کربلا به عنوان الگویی عملی برای جوانان کنونی اقدامات لازم صورت گیرد.
عباسی گفت: همچنین در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری شده است، باید با تلاش در راستای تحقق اهداف مورد نظر معظم له در نامگذاری شعار امسال زمینه ایجاد فرصت های شغلی جدید، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی برای جوانان را فراهم کرد.
به گزارش ایرنا، 11 شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به نام 'روز جوان' نامگذاری شده است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.