به گزارش روز سه شنبه ایرنا،ورزشکاران این استان در هفته پایانی فروردین ماه 97 موفق به حضور در تیم های ورزشی فوتبال و دوومیدانی شدند.
این دو رشته از آن جهت اهمیت دارد که از رشته های مهم بازی های آسیایی 2018اندونزی است و حضور در تیم های ملی به منزله حضور در این دوره از رقابت هاست.
در رشته دوومیدانی به دعوت فدراسیون صدیقه صالحی و صبا عظیمی برای حضور در لیگ طلایی دوومیدانی کشور دعوت شدند.
رئیس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت:رقابت های برترین دوو میدانی بانوان از 31 فروردین ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
داریوش صمیمی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است و ورزشکار موفق به ثبت رکوردهای ملی می شوند.
وی افزود:صدیقه صالحی در رده سنی جوانان با پرتاب 24 متر و صبا عظیمی نیز با 32 متر پرتاب نیزه در رده سنی نوجوانان جواز حضور در رقابت های لیگ طلایی ایران را کسب کردند.
از سوی دیگر در رشته فوتبال بانوان نیز غزال بنی طالبی موفق به حضور در تیم ملی جوانان شد.
رئیس هیات فوتبال استان گفت: از سوی فدراسیون فوتبال این فوتبالیست زن استان به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان زیر19 سال کشورمان دعوت شد.
تهمورث حیدری در گفت وگو با ایرنا افزود: غزاله بنی طالبی پیش از این نیز به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده بود.
به گزارش ایرنا، تاکنون 90 ورزشکار این استان در رشته های مختلف موفق به حضور در اردوهای تیم های ملی شده اند و تعدادی از این ورزشکاران پیراهن تیم ملی را برتن کرده اند.
چهارمحال و بختیاری نزدیک به 30هزار ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.