مجید فرهزاد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، تشدید بازرسی ها و حساسیت در مدیریت مصرف را از دلایل افزایش شناسایی تعداد انشعابات غیرمجاز شده عنوان کرد.
وی افزود: با آزمایش و بازرسی از 103هزار و 914انشعاب برق استان به منظور اجرای طرح کاهش تلفات و مدیریت مصرف برق در سال گذشته، 3 هزار و460 مورد انشعاب غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شد.
وی افزود: بازرسی های این شرکت بصورت دوره ای و سالیانه یکبار انجام می شود اما در صورت مشاهده موارد و مصارف مشکوک بازرسی بصورت موردی انجام می شود.
فرهزاد با بیان اینکه استفاده غیرمجاز از انرژی برق جرم است اظهار کرد:فرد خاطی در ایجاد انشعاب غیرمجاز برق، به مراجع قضایی معرفی می شود و جریمه انشعاب غیرمجاز پرداخت خسارت میزان مصرف است.
وی همچنین از تعویض 12هزار دستگاه کنتور معیوب و فرسوده مشترکان در سال گذشته خبر داد و افزود: تعویض و جایگزینی دستگاه های دیجیتالی با کنتورهای معیوب و فرسوده از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق برای جلوگیری از اتلاف انرژی است.
فرهزاد از مشترکان خواست در صورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده از شبکه و تاسیسات برقرسانی ،مراتب را از طریق تلفن شبانه روزی 121 اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، بیش از 340 هزار مشترک برق خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در حال بهره مندی از نعمت روشنایی هستند که رقمی معادل 100درصد جمعیت خانوارهای شهری و 99درصد جمعیت خانوارهای روستایی است.
چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان با بیش از 900هزار نفر جمعیت است.
8125/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.