به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از وب دا ، دکتر عبدالمجید فدایی افزود: با توجه به اعلام برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در هفته سلامت (یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه)، افتتاح چندین پروژه بهداشتی در مرکز استان و شهرستان های تابعه برنامه ریزی شده است.
وی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت سودجان، در شهرستان شهرکرد، خانه بهداشت گوجان در شهرستان فارسان، مر کز خدمات جامع سلامت شماره ۲ (مرحومه مژگان هادی پور) و اورگان و افتتاح ستاد شبکه بروجن،‌خانه پزشک فرادنبه، ‌اورگان ،‌ دستگرد فرادنبه، ‌آقبلاغ شماره ۲ بروجن و پایگاه سلامت ضمیمه مرکز شبانه روزی فرادنبه،‌ غیر ضمیمه مرکز شماره ۱ بروجن(حضرت سجاد(ع) ) و اورژانس ۱۱۵ فرادنبه در شهرستان بروجن از جمله پروژه های پیش بینی شده برای افتتاح در هفته سلامت در استان هستند.
دکتر فدایی گفت: خانه بهداشت و خانه پزشکی کاهکش و مارکده در شهرستان سامان، خانه بهداشت دزک،‌ امیرآباد و گل سفید در شهرستان کیار ، ‌مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مورز و خانه بهداشت صالح کوتاه در شهرستان کوهرنگ از دیگر پروژه های پیش بینی شده برای افتتاح در هفته سلامت هستند.
وی افزود: در شهرستان اردل نیز خانه بهداشت بارده سمی و پایگاه سلامت و در شهرستان لردگان اورژانس ۱۱۵ همزمان با هفته سلامت افتتاح می شوند.
رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع پیش بینی می شود همزمان با هفته سلامت ۵ مرکز خدمات جامع سلامت،‌۸ خانه بهداشت،‌۹ خانه پزشک،‌۳ پایگاه سلامت و ۲ اورژانس ۱۱۵ جاده ای در این استان به بهره برداری برسد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 898583
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.