به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز دوشنبه در نخستین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال جاری با اشاره به فعالیت 16 هزار معلم در استان افزود: پویا کردن جامعه برای تجلیل از معلمان و همچنین نظام مند شدن آیین قدردانی از معلمان، باید در دستورکار مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: توسعه جامعه، رشد بخش های مختلف و ارتقای توان افراد نیازمند توجه جدی به معلمان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در استان موظفند برای اجرای مطلوب برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم همکاری لازم را داشته باشند.
وی به افزایش 206 درصدی میزان اقامت مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز 1397 اشاره و اظهار کرد: کسب رتبه نخست ملی در خصوص ضریب اسکان مسافران نوروزی رضایت بخش و نشان دهنده توانایی استان در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.
عباسی گفت: باید از اقدامات تمامی فعالان مرتبط با ستاد تسهیلات نوروزی در چهارمحال و بختیاری ره شکل شایسته قدردانی شود.
وی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری موظفند از هم اکنون نسبت به آمادگی بیشتر برای جذب مسافران داخلی و خارجی و خدمات رسانی مطلوبتر به آنان در تابستان و نوروز سال آینده برنامه ریزی عملیاتی داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از مجموع 53 مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در سال گذشته تاکنون 43 مصوبه اجرایی شده، دو مصوبه اجرا نشده و بقیه در دست پیگیری است.
بهروز امیدی تصریح کرد: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم از 12 تا اردی بهشت تجلیل از معلمان نقاط مختلف استان انجام می شود.
وی یادآور شد: همکاری و همراهی مسئولان و مجموعه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای رونق مدرسه سازی باید مورد توجه مدیران باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ایجاد خانه های مسافر روستایی و راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی از مهمترین عوامل رشد 206 درصدی میزان اقامت مسافران ورودی به این استان در نوروز 1397 محسوب می شود.
بهمن عسگری سوادجانی اظهار کرد: رونق اقتصاد روستاها و همچنین ازائه خدمات مطلوب به مسافران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در طول سال جزو مهمترین اقدامات مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.
به گزارش ایرنا، سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری در 12 اردی بهشت به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.
نوروز امسال 44 هزار و 93 نفر در قالب 12 هزار و 272 روز در مدرسه های چهارمحال و بختیاری اقامت داشتند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.