داریوش صمیمی شلمزاری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: محمود یا محمد صمیمی در رشته پرتاب دیسک، محمد ارزنده در پرش سه گام و امیر مرادی در ماده دوی سرعت در این رقابت ها حضور دارند.
وی تصریح کرد:با توجه به حضور احسان حدادی در این رقابتها، یکی از برادران صمیمی به عنوان نفر دوم تیم ملی در مسابقات پرتاب دیسک حضور خواهد داشت و برادر دیگر ، رقابت سختی برای کسب رکورد این مسابقات خواهد داشت.
مربی سابق تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: با توجه به شرایط موجود، احتمال کسب مدال برای دونده های چهارمحال و بختیاری در مسابقات 2018جاکارتا بالاست.
صمیمی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری قول مساعد برای حمایت از ورزشکاران استان حاضر در رقابتهای آسیایی 2018 جارکاتا را داده است.
وی تاکید کرد: انتظار است فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران نیز به صورت ویژه از ورزشکاران این استان برای آمادگی بهتر در رقابت های آسیایی 2018 حمایت کند.
به گفته وی، رکوردهای پرتاب دیسک برای کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا حدود 60متر است و دو پرتابگر چهارمحال و بختیاری این رکوردها را بارها در تمرینات و مسابقات داخلی و بین المللی به ثبت رسانده اند.
به گزارش ایرنا،بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبنگ 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور 1397 در شهر جاکارتا کشور اندونزی برگزار می شود.
در این رقابت ها بهترین ورزشکاران آسیا در رشته های مختلف برای کسب مدال حضور خواهند یافت.
در ادوار گذشته بازی های آسیایی عباس صمیمی شلمزاری در پرتاب دیسک،سجاد مرادی موفق به کسب مدال شده بودند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.