مهرداد میرزائیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای افزایش نرخ کرایه، تعرفه جدید تردد با تاکسی، اتوبوس و مینی بوس سرویس مدارس، از سوی این سازمان تدوین شده است که برای تصویب به شورای شهر پیشنهاد می شود.
وی افزود: شورای شهر پس از بررسی این تعرفه ها، نتیجه را به استانداری و فرمانداری اعلام و در صورت تایید این 2مرجع، نرخ افزایش کرایه ها را به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری برای اجرا ابلاغ می کند.
میرزائیان با بیان اینکه بررسی و تعیین افزایش تعرفه های وسایط نقلیه عمومی، اقدامی زمانبر است اظهار کرد: زمان دقیقی برای این امر نمی توان پیش بینی کرد.
وی بیان کرد: در صورت ابلاغ تعرفه های جدید به شهرداری، نرخ کرایه ها از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.
وی ادامه داد: تا زمان طی این مراحل و تصویب شورای شهر و تایید استانداری و فرمانداری،افزایش نرخ کرایه ها ازسوی رانندگان تاکسی، اتوبوس و مینی بوس ها ممنوع است و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند مراتب را با شماره تماس های 137 و یا 33370014به شهرداری گزارش دهند.
به گزارش ایرنا، هم اینک یکهزار و 200دستگاه تاکسی گردشی و خطی، 250 دستگاه تاکسی هوشمند، 240دستگاه اتوبوس عمومی و مینی بوس سرویس مدارس جا به جایی دورن شهری شهروندان را در مرکز استان برعهده دارد.
8125/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.