به گزارش ایرنا، اقبال عباسی در پیام نوروزی خود آورده است:نوروز همان روز نخست سال، روز یادگاران کهن قرنها و روز تجدید سنت های نیاکان ایرانیان است که سبز و سپید و سرخ آن به رنگ همه ایران ظهور و بروز می کند.
در این پیام آمده است؛با سلامی به صفای نسیم بامدادی، همراه با لطافت شکوفه های بهاری باید توجه کرد که آینده ما مرهون تصمیم ها، اراده ها، برنامه ریزی ها، بیداری ها، محاسبه ها و مراقبت هایمان است.
در این پیام تاکید شده است: نوروز امسال به گونه ای در استان چهارمحال و بختیاری 'پایتخت زیبایی های ایران زمین' و همان مدینه فاضله عالم پرور و فضیلت سالار، اختلاف گریز و اتحاد پذیر و منادی برابری می آید که روز نخست آن با سالروز شهادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) مقارن شده است.
در این پیام آمده است: تقارن نوروز با سالروز شهادت این امام همام به طور یقین در راه عمل به دستورات الهی، فرامین نبی مکرم اسلام (ص) و همچنین حرکت در مسیر روشن امامت و ولایت نقش مستقیم و مؤثری ایفا می کند.
عباسی تاکید کرده است:توجه به سیره نبوی و توصیه های ائمه اطهار (ع) در ویژه برنامه های نوروزی باید به طور خاص مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران مرتبط قرار گیرد.
در پایان آمده است:اینجانب فرا رسیدن نوروز باستانی را که روز آماده شدن برای تحقق حاکمیت الهی بر جهان است، به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس جمهوری اسلامی ایران، تمامی مردم شریف، پاک سرشت و شهید پرور، روحانیت معزز و مدیران خدوم کشور و استان ولایت مدار چهارمحال و بختیاری شادباش عرض می کنم و از درگاه خداوند یکتا، روزگاری خوش، سرشار از موفقیت و سربلندی در راستای اجرای برنامه های کارآمد دولت تدبیر و امید برای همگان خواستارم.
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شده است:امیدوارم آغاز بهار برای مردم ایران و چهارمحال و بختیاری با تولدی دیگر در شکوفایی تراوشات فکری و تحولی سرنوشت ساز همراه باشد.
به گزارش ایرنا، سال 97 از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.