به گزارش ایرنا، علی اصغر پیوندی روز یکشنبه در دیدار از پایگاه های امداد و نجات چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد 530 پایگاه دائم و مابقی بصورت موقت است که بیشتر در مبادی ورودی شهرها دائر شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات تصریح کرد: این طرح در قالب امداد و نجات و فرهنگسازی در خصوص کاهش حوادث احتمالی اجرا می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به راه اندازی پایگاه های جوانان هلال احمر در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: در این پایگاه ها 2 هزار جوان داوطلب با کارهای فرهنگی و ایمنی، کیفیت و کمیت سفرها را ارتقا و در خصوص مسائل ترافیکی و رانندگی برای پیشگیری از حوادث احتمالی فرهنگسازی می کنند.
به گزارش ایرنا، رئیس جمعیت هلال احمر کشور روز یکشنبه در سفر به چهارمحال و بختیاری از پایگاه های طرح نوروزی امداد و نجات شهرستانهای شهرکرد، فارسان و بروجن دیدن کرد.
9 پایگاه ثابت، 4 پایگاه موقت و 4 پایگاه کوهستان در حوزه امداد و نجات و 17 پایگاه ثابت ایمنی و سلامت و 9 پایگاه سحاب ( سامانه حرکتهای امدادی و بشردوستانه) ویژه جوانان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی چهارمحال و بختیاری فعال شده است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.