به گزارش ایرنا، جعفر مردانی گرمدره روز شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اردل تاکید کرد: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید، اقدامات بسیار مهمی در بخش های مختلف بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، کشاورزی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی انجام شد.
وی افزود: این در حالی است که شهرستان اردل همچنان نیازمند کار و تلاش جهادی برای رفع مشکلات موجود است.
مردانی گرمدره تصریح کرد: شهرستان اردل پتانسیل های خوبی در زمینه کشاورزی و گردشگری دارد که باید برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی شوند از این رو ،فرماندار و مسئولات با جدیت و با در نظر گرفتن این پتانسیل ها برای توسعه شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار به عنوان مهمترین دغدغه مردم و مسئولان تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تامین امنیت، پیگیری و تامین اعتبار طرح های عمرانی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان شهرستانی از مهمترین وظایف فرماندار است.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تجهیز و افزایش تعداد تخت های بیمارستانی، تکمیل جاده گورمیزه و احداث جاده دیناران به سوسن از مهمترین مطالبات مردم شهرستان اردل است.
علی کاظمی باباحیدری تاکید کرد: فرماندار شهرستان اردل پیگیری و تکمیل این پروژه ها را در اولویت کاری خود قرار دهد.
به گزارش ایرنا، در پایان این نشست حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور مبنی بر انتصاب محمود کیانی به سمت فرماندار شهرستان اردل قرائت و از زحمات محمد نوذری فرماندار سابق و رحم خدا صفری سرپرست فرمانداری شهرستان اردل قدردانی شد.
محمود کیانی پیش از این عضو شورای اسلامی شهر ایذه، بخشدار آقاجری خوزستان و بخشدار مرکزی شاهین شهر اصفهان بوده است.
محمد نوذری فرماندار سابق شهرستان اردل چندی پیش به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام منصوب شد.
اردل در 90کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.