محمد ربیعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بیست و نهمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره‌ دانشگاه ‌های کشور، این مرکز به عنوان مرکز مشاوره برتر سال جاری معرفی و با دریافت تندیس از سوی دفتر مرکزی مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تجلیل شد.
وی برگزاری جشنواره منطقه ای دانشگاه بدون دخانیات توسط مرکز مشاوره دانشگاه شهرکرد را از فاکتورهای مهم برای کسب عنوان برتر در کشور بیان کرد.
ربیعی ادامه داد: برگزاری20 کارگاه مشاوره در طول سال جاری با موضوعاتی نظیر مهارت های ارتباطی، پیشگیری ازاعتیاد، روش های ایجاد شادمانی، شکست های عاطفی، مشاوره پیش، حین و پس از ازدواج از دیگر عوامل تاثیرگذار در انتخاب این مرکز به عنوان برتر ملی بوده است.
به گزارش ایرنا، مرکز مشاوره دانشگاه شهرکرد، بیش از پنج سال است به عنوان دبیرخانه مراکز مشاوره دانشگاه های منطقه 6 کشور(اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری) در حال ارائه خدمات است.
این مرکز همچنین در سال های اخیر همواره در ردیف مراکز مشاوره برتر، فعال و نمونه کشور قرار داشته است.
هم اینک بیش از هشت هزار دانشجو در52 رشته کارشناسی، 68 رشته کارشناسی ارشد، 40 رشته دکترا تخصصی و یک رشته دکترای حرفه ای و 28 رشته تحصیلی در پردیس دانشگاهی این دانشگاه شامل 13 رشته کارشناسی ارشد و 15 رشته دکترای تخصصی مشغول به تحصیل هستند.
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.