به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در کارگروه واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تعداد پروژه های نیمه تمام دولتی بسیار زیاد و مدت زمان و اعتبار لازم به منظور تکمیل و بهره برداری از آن ها فراوان است.
وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند برای اجرای ماده 27 و واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی بیشتر تلاش کنند.
عباسی تصریح کرد: برای واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی باید مشوق هایی برای سرمایه گذاران و متقاضیان واجد شرایط پیش بینی و اعلام شود.
وی اظهار کرد: مسئولان مرتبط بایست علت واگذار نشدن برخی پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای استان به بخش خصوصی را بررسی و شناسایی کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون 401 پروژه نیمه تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان شناسایی شده است.
حبیب الله وفایی تصریح کرد: از این تعداد 204 پروژه واگذار شده و 197 پروژه واگذار نشده است.
وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری جزو 10 استان با عملکرد مطلوب در واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی محسوب می شود.
وفایی اظهار کرد: از مجموع 401 طرح نیمه تمام شناسایی شده برای واگذاری به بخش خصوصی تاکنون 135 مورد تکمیل و بهره برداری شده و 266 مورد نیمه تمام و جدید است.
پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای دولتی با هدف افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و کاهش زمان تکمیل و بهره برداری از پروژه ها به بخش خصوصی واگذار می شود.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.