به گزارش ایرنا، گروهی از دانشجویان دانشگاه شهرکرد سه شنبه (8 اسفند) نسبت به کیفیت غذای سلف گلایه داشتند و خواستار بهبود وضعیت غذای دانشجویان شدند.
در پی این گلایه دانشجویی، بیانیه ای به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد در فضای مجازی منتشر شد.
در این بیانیه که در فضای مجازی منتشر شده آمده است: با عنایت به رویه حاکم در دانشگاه که همواره مسئولان خود را پذیرای مطالبات دانشجویی می‌دانند، رئیس دانشگاه و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه از نمایندگان دانشجویان برای بررسی موضوع دعوت به برگزاری نشست مشترک کرد که مورد پذیرش دانشجویان قرار گرفت.
در ادامه بیانیه تصریح شده است: در این نشست رییس دانشگاه به عذرخواهی پیمانکار و پرسنل که دانشجویان از او گلایه داشتند، تاکید کرد و مقرر شد از این‌ پس نظارت دقیق‌تر و بیشتری بر نحوه کارکرد پیمانکار صورت گیرد و معاون دانشجویی دانشگاه را مامور پیگیری خواسته‌های دانشجویان تا رسیدن به نتیجه مطلوب کرد.
به گزارش ایرنا، هم اینک، بیش از 8 هزار دانشجو در52 رشته کارشناسی، 68 رشته کارشناسی ارشد،40 رشته دکتری تخصصی و یک رشته دکترای حرفه ای و 28 رشته تحصیلی در پردیس دانشگاهی این دانشگاه شامل 13 رشته کارشناسی ارشد و 15 رشته دکترای تخصصی، مشغول به تحصیل هستند.
300 عضو هیات علمی تمام وقت شامل 15 استاد، 68 دانشیار، 200 استادیار و 17 مربی در هشت دانشکده این دانشگاه فعالیت علمی دارند.
7363/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.