به گزارش روز دوشنبه ایرنا ،کانال تلگرامی استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد، اقبال عباسی در آیین معارفه مدیران جدید ، از زحمات مدیران ستادی در دوره قبل قدردانی کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: امید است با یاری خداوند متعال در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف دولت تدبیر و امید بیش از پیش تلاش شود.
در این آیین لیلا محمدیان به عنوان مدیرکل اداری و مالی، پریسا ابراهیم پور به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده، ملک محمد قربانپور به عنوان مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری و نیرومند به عنوان رئیس حوزه استانداری و مسئول دفتر استاندار معرفی شدند.
همچنین در این آیین از خدمات کرامت الله جهانبازی مدیرکل سابق اداری و مالی، کیانوش نادری مدیرکل سابق حوزه استاندار، محمدکاظم منزوی مدیرکل سابق هماهنگی امور اقتصادی، شراره زارعان مدیرکل سابق جذب و حمایت از سرمایه گذاری، فاطمه دوستی مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده، زهرا حبیبی مدیرکل سابق امور اجتماعی و فرهنگی و ابراهیم ایزدپناه مشاور سابق استاندار در امور فرهنگی تجلیل و تشکر شد.
پایگاه اطلاع رسانی استانداری در شبکه اجتماعی اعلام کرد، مدیران جدید هماهنگی امور اقتصادی و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان نیز به زودی معرفی می شوند.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از این نیز مجید نظری را به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی خود معرفی کرده بود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.