سرهنگ رحمت الله نجفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در گردنه های چری و شاه منصوری شهرستان کوهرنگ کولاک شدید و بارش برف وجود دارد و تردد در این گردنه ها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی با اشاره به بارش برف و باران در همه محورهای استان افزود: در محورهای کوهرنگ، فارسان و شهرکرد( در گردنه های خلک، رخ، زردی ها، مرغملک) ، ناغان به کیار، اردل و بن (بارده)، میانکوه(بره مرده) چهارطاق لردگان بارش برف و در محور بازفت (گردنه چری و تاراز و شاه منصوری ) بارش برف و کولاک و سایر محورها بارش باران وجود دارد.
وی از استقرار گشت های پلیس در محورهای استان به منظور افزایش ایمنی تردد خودروها در راه های ارتباطی خبر داد و از رانندگانی که قصد عزیمت به مناطق برفگیر استان به ویژه شهرستان کوهرنگ را دارند خواست نکات ایمنی را رعایت و خودروها را به زنجیز چرخ تجهیز کنند.
به گزارش سایت هواشناسی براساس تفسیر نقشه های و تصاویر ماهواره ی روز گذشته ، با استقرار سامانه بارشی در سطح استان بارش برف و باران ، رعد و برق ، در نقاط مستعد تگرگ و همچنین گاهی ورزش باد به نسبت شدید در استان را برای نیمه های غربی و جنوبی استان برای ششم اسفندماه پیش بینی شده است.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.