به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ غلامعلی شکری در این باره اظهار کرد: در پی وصول گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی110 بروجن مبنی بر سرقت یک دستگاه سواری پراید در شهر نقنه مراتب در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن افزود: با اجرای طرح مهار و کنترل دقیق مبادی ورودی و خروجی شهرستان خودرو سرقتی در یکی از محور های مواصلاتی شهر نقنه مشاهده و به راننده آن دستور ایست داده شد.

این مقام انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: راننده خودرو ضمن بی توجهی به دستورایست پی در پی پلیس بر سرعت خود افزوده و قصد فرار از چنگال قانون را داشت که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح پس از تیراندازی هوایی لاستیک خودرو را هدف قرار دادند که با توقف خودرو در حاشیه جاده ضمن دستگیری دو سارق خودرو سرقتی نیز به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ شکری با اشاره به سوابق متعدد متهمان در امر سرقت و معرفی آنان به مراجع قضائی از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه سرقت اماکن عمومی و خصوصی، موضوع را در اسرع وقت به سیستم فوریت های پلیسی110 نیروی انتظامی شهرستان بروجن گزارش کنند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 866109
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.