به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال شهرکرد در دیدار سوم مرحله پلی آف لیگ ملی با حساب 89 بر 84 موفق به شکست تیم قوچانی در مجموعه ورزشی تختی مرکز چهارمحال و بختیاری شد.
دیدار نخست این دو تیم که به میزبانی خراسان برگزار شد با حساب 72 بر 69 به سود تیم قوچانی به پایان رسیده بود که در دیدار دوم به میزبانی چهارمحال و بختیاری تیم شهرکرد موفق به شکست آرسکای قوچان شد و در نتیجه این بازی به دیدار سوم کشیده شد.
در نتیجه این رقابت ها تیم بسکتبال شهرکرد با برتری مقابل تیم قوچانی روز پنجشنبه سوم اسفندماه باید به مصاف برنده دیدار تیم های هیات خراسان رضوی و امید تهران برود.
تیم بسکتبال یاران جنوب شهرکرد با کسب 13 امتیاز در گروه جنوب جدول مسابقات لیگ ملی به مرحله پلی آف راه یافته بود.
تیم بسکتبال شهرکرد در صورت پیروزی در سه دیدار آتی خود و حضور در مرحله نهایی مجوز حضور در لیگ برتر باشگاههای بسکتبال ایران را پس از پنج سال وقفه دوباره بدست می آورد.
به گزارش ایرنا،لیگ بسکتبال ملی به عنوان زیر مجموعه لیگ برتر است که تیم های شرکت کننده باید با بازیکنان غیر خارجی به میدان بروند و تیم ها مجاز به استفاده از بازیکنان خارجی نیستند.
تیم بسکتبال شهرکرد در دهه 80 در لیگ برتر حضور داشت و در برخی از دیدارها حتی موفق به شکست مهرام، پتروشیمی ، دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان و توزین الکتریک کاشان نیز شده بود.
چهارمحال و بختیاری در یک دهه حضور 5 ملی پوش در این بسکتبال ایران داشت و در این سالها بهنام یخچالی به عنوان پدیده لیگ برتر ایران نیز انتخاب شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.