به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد تاکید کرد: استکبار جهانی برای شکست جریان مقاومت، سلاح ها و تجهیزات جدیدی ساخت و 500 فروند هواپیمای جنگنده جدید را در اختیار اسرائیل گذاشت.
وی افزود: اما با ساقط شدن نخستین هواپیمای آنان در سوریه تمامی نقشه های پوچ آنان خنثی و از ترس دست به دامان روسیه و دیگر قدرت ها شدند.
نکونام با اشاره به تکراز حوادث ناگوار در آمریکا یادآور شد: دیروز با ترور 20 نفر از سوی یک فرد 19 ساله در آمریکا، رسانه های استکبار جهانی سکوت کردند.
امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: اگر این گونه اتفاقات در ایران رخ دهد، تمامی رسانه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی بمب خبری به راه می اندازند.
وی گفت: البته استکبار جهانی باید بداند که با این اقدامات و هیاهوها علیه ایران راه به جایی نمی برند.
نکونام در بخش دیگری از سخنان خود به خشکسالی های دهه اخیر و کاهش 73 درصدی بارش های امسال نسبت به سال قبل اشاره و تاکید کرد: هم اینک با مشکل آب مواجه هستیم، به همین منظور مصرف بهینه و پرهیز از اسراف آب باید مورد توجه جدی همگان باشد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کاهش مصرف و صرفه جویی در آب کشاورزی، صنعتی و خانگی و همچنین دقت در استفاده از آب برای امور شهری و بوستان ها حتی آب چاه و پسآب فاضلاب بایستی مورد توجه مردم و مسئولان باشد.
وی یادآور شد: رعایت عدالت در مصرف آب و صرفه جویی در دستگاه های اجرایی نیازمند عزم همگانی است.
نکونام همچنین گفت: مراسم ایام فاطمیه همان مجالس تبیینی در راستای روشن شدن حقایق است و در این مسیر نیازی به افراط و تفریط و عمل به سبک شیعه انگلیسی نیست.
وی تاکید کرد: شیعه انگلیسی با خشونت، افراطی گری ها و اقدامات نابجا باعث دفع از دین می شود.
نکونام در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: حضور مردم ایران و چهارمحال و بختیاری در این مراسم وحدت آفرین، بصیرت گونه و صمیمی بود که پیام های بسیاری داشت.
وی با اشاره به اتخاد مردم در این راهپیمایی یادآور شد: لزوم اتخاد مسئولان در راستای خدمت به انقلاب اسلامی و ولایتمداری و تحت فرامین رهبری از پیام های مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود.
نکونام تاکید کرد: مردم در این راهپیمایی اعلام کردند که علیرغم تمامی مشکلات و سختی ها، همچنان در صحنه حضور دارند و مسئولان نیز بایستی عملکرد قوی داشته باشند.
وی افزود: به همین منظور انتظار است زندگی مردم و مسئولان یکی باشد و مسئولان گرفتار اشرافی گری نشوند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: پیام مردم به مستکبران و معاندان در راهپیمایی 22 بهمن نیز این بود که سلاح ما بمب هسته ای نیست و همین اتحاد مومنانه و به هم پیوسته مردم باعث ایستادگی در برابر استکبار جهانی در 39 سال گذشته شده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.